»Tako gledalci kot igralci imamo svojo dnevno formo. In se čutimo, absolutno. Tudi publika čuti, ko igralci ne vstopimo zares v predstavo, ko smo na nekakšnem avtopilotu, ko predstava ne živi . . .«
»Ogled predstav prek spleta seveda ni enakovreden doživetju, ki ga ponuja obisk gledališča, saj predstav ne ustvarjajo le igralci, temveč tudi gledalci.«
»Gre za zelo specifično razmerje igralec ‒ gledalec, ki ni običajno v klasičnem gledališču.«
»Stik gledalca in igralca je tisti čudež, zaradi katerega kljub vsem novim medijem ustvarjamo gledališče.«
»V gledališču je življenje tudi, ko ugasnejo odrske luči.«
»Miloš je igralec tistega najbolj plemenitega kova – igralec žlahtne predanosti gledališču, predstavi in liku, ki ga igra.«
»Pomeni ta predstava 'uresničitev želje, ki jo imam, da se mi kot nacionalka ne zadovoljimo s produkcijo manjših predstav, ki so mogoče finančno bolj racionalne, ampak da ponudimo gledalcem večje predstave, zato se trudimo vsaj eno takšno predstavo na sezono tudi narediti.'«
»Na nek način je ta predstava pravo praznovanje gledališča. Tako to čutim.«
»Začenja se že v preddverju. Pri gledalcih smo želeli doseči zavedanje, da smo skupaj na tem dogodku in da te nekdo, v našem primeru klovn, uvede v dogodek.«
»Ustvarjanje take predstave poteka tako, da se najprej določi tema, nato izbrani igralci dobijo naloge, in ko pridejo na oder, začne skozi vaje nastajati predstava.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju